Педагогічні читання вчителів географії
Розпочала педчитання Олена Романюк, методист РМК, з висвітлення проблеми змін в освіті. Вона відмітила, що сучасному суспільству необхідна якісна освіта, яка спроможна забезпечити зростання потреби споживача та виробника матеріальних і духовних благ.
Про використання новітніх освітніх технологій як дієвого фактору активізації пізнавальної діяльності школярів, формування позитивної мотивації до навчання з цікавими повідомленнями, які супроводжувалися слайдовими презентаціями, виступили вчителі навчальних закладів району. В своїх виступах вони підняли наступні питання:
- «Підвищення професіоналізму вчителів в умовах оновлення змісту національної освіти – вимога сьогодення» - Довганюк Л.Х., учитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Забороль;
- ''Урок як крок до формування компететностей учнів'' - Баран Г.Є., учитель Підгайцівського НВК;
- ''Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов» - Нагорнюк Т.В., учитель загальноосвітньої школи І-IIІ ступеня с.Маяки;
- «Поетапна мотивація до навчання , або як перетворити роботу на уроці з обов’язку в задоволення для «нудьгуючого» учня?» - Мельничук О.М., учитель загальноосвітньої школи I-IIІ ступеня с.Лище;
- «Роль проблемного навчання у формуванні в учнів уміння практичного й творчого застосування набутих знань» - Монець О.П., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Романів;
- «Нестандартні уроки – шлях до успіху» - Чайка Л.А., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с. Воютин;
- «Проектні технології на уроках як засіб формування в школярів позитивної мотивації до навчання» - Суханова В.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня. с.Боголюби;
- «Тренінгові технології як фактор формування стійкогоінтересу учнів до вивчення предметів'' - Дзвінчук М.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Городище;
- «STEM – cвіт інноваційних можливостей обдарованих дітей» - Галалюк Н.А., вчитель Рокинівського НВК .
Півдводячи підсумки педагогічних читань вчителі прийшли до висновку, що саме від шкільного педагога, від його рішень, ставлення до праці залежить результатівність змін, перетворень, перспектива розвитку як окремого навчального закладу, так і освіти вцілому. Педагог стає або ініціатором нововведень, або перешкоджає їм. Як говорив Ю. Яновський, стоячи на місці, людина рухається назад». А зміни, нововведення, інновації в освіті необхідні, їх потребує саме життя.
Про використання новітніх освітніх технологій як дієвого фактору активізації пізнавальної діяльності школярів, формування позитивної мотивації до навчання з цікавими повідомленнями, які супроводжувалися слайдовими презентаціями, виступили вчителі навчальних закладів району. В своїх виступах вони підняли наступні питання:
- «Підвищення професіоналізму вчителів в умовах оновлення змісту національної освіти – вимога сьогодення» - Довганюк Л.Х., учитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Забороль;
- ''Урок як крок до формування компететностей учнів'' - Баран Г.Є., учитель Підгайцівського НВК;
- ''Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов» - Нагорнюк Т.В., учитель загальноосвітньої школи І-IIІ ступеня с.Маяки;
- «Поетапна мотивація до навчання , або як перетворити роботу на уроці з обов’язку в задоволення для «нудьгуючого» учня?» - Мельничук О.М., учитель загальноосвітньої школи I-IIІ ступеня с.Лище;
- «Роль проблемного навчання у формуванні в учнів уміння практичного й творчого застосування набутих знань» - Монець О.П., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Романів;
- «Нестандартні уроки – шлях до успіху» - Чайка Л.А., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с. Воютин;
- «Проектні технології на уроках як засіб формування в школярів позитивної мотивації до навчання» - Суханова В.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня. с.Боголюби;
- «Тренінгові технології як фактор формування стійкогоінтересу учнів до вивчення предметів'' - Дзвінчук М.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Городище;
- «STEM – cвіт інноваційних можливостей обдарованих дітей» - Галалюк Н.А., вчитель Рокинівського НВК .
Півдводячи підсумки педагогічних читань вчителі прийшли до висновку, що саме від шкільного педагога, від його рішень, ставлення до праці залежить результатівність змін, перетворень, перспектива розвитку як окремого навчального закладу, так і освіти вцілому. Педагог стає або ініціатором нововведень, або перешкоджає їм. Як говорив Ю. Яновський, стоячи на місці, людина рухається назад». А зміни, нововведення, інновації в освіті необхідні, їх потребує саме життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар