понеділок, 25 січня 2016 р.

Педагогічні читання вчителів географії

Педагогічні читання вчителів географії

      Як зазначила на сайті відділу освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту Луцької районної державної адміністрації методист РМК Олена Романюк, з метою підвищення педагогічної майстерності та обговорення використання передового педагогічного досвіду на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня села Забороль відбулися районні педагогічні читання вчителів географії на тему «Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчання та дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу».
         Розпочала педчитання Олена Романюк, методист РМК, з висвітлення проблеми змін в освіті. Вона відмітила, що сучасному суспільству необхідна якісна освіта, яка спроможна забезпечити зростання потреби споживача та виробника матеріальних і духовних благ.
         Про використання новітніх освітніх технологій як дієвого фактору активізації пізнавальної діяльності школярів, формування позитивної мотивації до навчання з цікавими повідомленнями, які супроводжувалися слайдовими презентаціями, виступили вчителі навчальних закладів району. В своїх виступах вони підняли наступні питання:
         -  «Підвищення професіоналізму вчителів в умовах оновлення змісту національної освіти – вимога сьогодення» - Довганюк Л.Х., учитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Забороль;
         - 
 ''Урок як крок до формування компететностей учнів'' - Баран Г.Є., учитель Підгайцівського НВК;
         - ''Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов» - Нагорнюк Т.В., учитель загальноосвітньої школи І-IIІ ступеня с.Маяки;
          «Поетапна мотивація до навчання , або як перетворити роботу на уроці з обов’язку в задоволення для «нудьгуючого» учня?» - Мельничук О.М., учитель загальноосвітньої школи I-IIІ ступеня с.Лище;
         -  «Роль проблемного навчання у формуванні в учнів уміння практичного й творчого застосування набутих знань» - Монець О.П., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Романів;
         - 
«Нестандартні уроки – шлях до успіху» - Чайка Л.А., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с. Воютин;
         - «Проектні технології на уроках як засіб формування в школярів позитивної мотивації до навчання» - Суханова В.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня. с.Боголюби;
         - «Тренінгові технології як фактор формування стійкогоінтересу учнів до вивчення предметів'' - Дзвінчук М.В., учитель загальноосвітньої школи I-IІI ступеня с.Городище;
         - «STEM – cвіт інноваційних можливостей обдарованих дітей» - Галалюк Н.А., вчитель Рокинівського НВК .
         Півдводячи підсумки педагогічних читань вчителі  прийшли до висновку, що саме від шкільного педагога, від його  рішень, ставлення до праці  залежить результатівність змін, перетворень, перспектива розвитку як окремого навчального закладу, так і освіти вцілому. Педагог стає  або ініціатором нововведень, або перешкоджає їм. Як говорив  Ю. Яновський, стоячи на місці, людина рухається назад». А зміни, нововведення, інновації в освіті необхідні, їх потребує саме життя.
                                                                         



Немає коментарів:

Дописати коментар